srijeda, 9. ožujka 2016.

OPROBANI LEK NAŠIH ČITALACA: KAKO SU SE REŠILI KAMENA U BUBREGU

Više naših čitalaca dodalo je i druge recepte za prirodne metode tretiranja kamena u bubregu koje su njima pomogle a koje vam prenosimo u nastavku kao moguće riješenje za vas.
Nakon objavljenog teksta: LEK ZA TOPLJENJE KAMENA U BUBREGU I ŽUČI (RECEPT I UPUTSTVO) javili su nam se posetioci sa svojim iskustvima i preporukama. Pročitajte njihove predloge.
Slavica:
Proveren "lek", lično. Potrebna lubenica od 10 kg i 1 kg limuna. Lubenici odsećemo vrh, predhodno je stavimo u neku veću posudu, i uguramo dobro opran ceo limun, sok iz lubenice koji se tom prilikom cedi ne bacati, zato vam treba veća činija. Sve ostaviti 24 sata, da odstoji. Potom skinuti koru sa lubenice (koju bacimo), a sve ostalo samleti na mašini za meso ( ja sam u blenderu). Dobićete oko 5 litara guste kaše (limun ne ljustiti). To ispiti u toku dana (12 h). Bila zakazana operacija, ja pronašla ovaj "zadnji" recept na netu, ispila i preko noći, baš kao što je i pisalo, kamen je nestao (2cm-prečnika,zatvorio ulaz u bešiku), pretvoren u želatinoznu masu. A, ja bukvalno "progledala". Nadam se da će nekome pomoći,meni jeste.
Rajka:
Za sve vas koji mučite muku sa kamenom u bubregu imam rešenje ; ČAJ OD ZOBI. Moj suprug je imo često napade probali smo ovaj čaj i rešio se svih muka i tegoba. Pre dva dana je uradio pretrage sve  je u idealnom i čistom stanju.
Recept: 5 kašika zobi kuvati u 1 litar vode.  Kada uvre treba da ostane oko osamsto mlilitara.  Pola doze piti ujutru pola uveče. 7 dana se pije, 7 pauza i tako tri ture. Posle toga može preventivno ,ne može da škodi.
Vito:
Dragi moji ljudi, najbolji lijek svih vremena za bilo kakve kamence , pjesak i ostalo u bubrezima je sirutka. Sirutka mora biti od mlijeka krava koje su pasle po nezagadjenim livadama, ako nije od takvog mlijeka nemojte ni pokušavati. Ako imate priliku da napravite sirutku od takvog mlijeka potrebno je mjesec dana piti pola litra sto svježije sirutke svako veće pred spavanje. Ja sam nakon 10 godina pjeska u bubregu I 60% kapaciteta lijevog bubrega, povratio funkciju bubrega na 100% I eliminisao pijesak zauvjek u roku od mjesec dana. Nakon što sam pokušao sve moguće ostale lijekove, čajeve i ostalo bezuspješno. To mi je majka preporučila, jer je njena prijeteljica uspjela da eliminiše kamenac na isti način. Ponavljam samo sirutka od mlijeka krava koje pasu po nezagadjenim livadama daleko od civilizacije, drugačije nema efekta. 
(zdravljebezdoktora)

0 komentari:

Objavi komentar

Podijelite sa prijateljima: